dinsdag 6 oktober 2015

The little things of Amsterdam

Nu heb ik het vooral over de leuke dingen die je kan doen in het leven. Maar vandaag post ik een bericht over de leuke dingen die je kunt zien! Je hoeft niet ver te reizen om dat te kunnen. Je moet alleen goed kijken. Ga een dagje naar een andere stad, bekijk de dingen eens anders of loop dat koffiehuisje in waar je altijd naar binnen zit te gluren.

Amsterdam is één van mijn favoriete plekjes. Ook al loop ik hier al wat jaren rond, toch blijf ik me verbazen. 
Waarom? See for yourself! 

Wat een troep!

Nee geen troep. Ook niet prachtig. Maar wel puur Amsterdams.
Wil je een keer lekker fietsen over de mooie bruggetjes en langs de grachten? Wacht tot een junkie naar je toe komt. Lekker goedkoop. Maar hij jat het waarschijnlijk wel weer terug. 


Roekoe bitch!

They are everywhere!
Die brutale dikke vogeltjes vliegen zo over je hoofd. Vroeger kon nog op de Dam een zakje vogelvoer kopen. Nu pikken ze je Churros.


'God loves you'

Maar dat weten we. 
Ben je net van de duiven af. Komen deze lieftallige mensen. Maar ook dit vind ik typisch Amsterdams. Om van te houden. Als je ze maar geen vragen stelt. Dan mis je zeker de rondvaartboot.


Entertain me!

Loop dan naar de Dam. Genoeg te zien.
De weg heen is al bijzonder. Laat staan de plek zelf. Het is zelfs zo bijzonder dat Batman en De Dood samen selfies staan te maken met toeristen! 'Whuuut?' De liefde is zo hoog. 
En niet te vergeten deze meneer met z'n bellen. #Art

Dagje Amsterdam?

Dat kan!
Ben je nog niet heel bekend. Ik zeg Google!
Hier een klein lijstje met 'Must see when I'm in Amsterdam': 
- Canal Cruise (Je hebt er meerdere)
Denk je neeeh. 'Niet mijn ding'. Dan zoek je het maar zelf uit! Via dagjeweg.nl!


Heb je zelf nog iets waarvan je zegt 'Hallo! Dit ben je vergeten!' geef het maar door.



Geen opmerkingen: